torsdag den 28. september 2017

Jeg været inde og se på evidencenters model og forlods taget en didaktisk analyse. Altså mine forventninger til det undervisningsmateriale jeg er ved at producere, hvor jeg inddrager de didaktiske overvejelser.

De 2 svar ses herunder:

Jeg mener at forstå modellen og intentionerne sådan her:

Afklaring af hvilken sværhedsgrad der lægges op til i undervisningsmaterialet og hvor meget e-learning der lægges op til. Her mener jeg hvor stor indflydelse har lærerens vejledning og hvor meget er selv instruerende, hvor eleven kan arbejde med materialet uden lærer.

Den ovenstående model er mine forventninger til, hvordan jeg vil producere mit iPraxis forløb.

Jeg har foreløbigt udfyldt nedenstående:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

John Hatting og Feedback Feedback og evaluering Videoklip: Læringsspor - Feedup-feedback-feedforward 3 Spørgsmål Feedup= Hvad er ...